dinsdag 7 maart 2017

Eerste petit fourtje 2017: Banoffee

Wat had ik daar op gehoopt... En kijk, het is zover... Een tweede reeks petit fourtjes!!


De eerste reeks dateert van 5 jaar geleden. Ik was toen net gestart met deze blog. Iedereen die een beetje kon haken deed toen mee aan deze call. 

Ondertussen is er veel veranderd in blogland. Vele blog-vriendinnekes zijn ermee gestopt. Ik niet, maar was toch een hele poos bij de groep waar het bloggen op een laag pitje stond. 

Sinds een tijdje heb ik er weer volop zin in. Deze nieuwe reeks petit fourtjes komen voor mij op een ideaal moment. Hopelijk ook voor vele anderen. Zo kunnen we weer bij elkaar gaan kijken en nieuwe blogs leren kennen. 

Hier is mijn nummer één. De Banoffee




Ik zal ze wekelijks tonen op dezelfde schaal als 5 jaar geleden. Al is mijn voet er ondertussen afgebroken. Maar dit kan voor mij de pret niet bederven. Ik kijk nu al uit naar komende vrijdag voor het volgende petit fourtje. 




Bedankt Grietjekarwietje om deze tweede reeks te willen ontwerpen. Ik hoop echt dat het weer zo een hipe wordt als de vorige keer.

7 opmerkingen:

  1. Dag Jeanine,
    Ik vind het ook tof dat er een tweede reeks komt. Deze wil ik zelf ook gaan maken. Kijk al uit naar het verdere loop van jouw schaaltje.
    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag jeanine
    tof dat je hier aan meedoet, ga er ook aan beginnen, heb de katoen klaar liggen, hij is mooi geworden
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest even tellen. Ik blog sinds 2009, wat gaat dat snel! Je Banoffee is goed gelukt. Tot vrijdag ^_^

    Groetjes, Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag al dat er een nieuwe cal petit fourtjes was.. Ik heb de vorige keer wel meegedaan.. nu ben ik te druk met mijn eigen cal.. hij ziet er wel lekker uit hoor...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan. Kende jouw blog nog niet, toevallig hier beland en volger geworden. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ziet er goed uit! Een volle schaal zal leuk staan. Veel plezier met haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik haakte net zoals jij die van 5 jaar geleden, en nu ook opnieuw. Leuk en lekker, zo te zien!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine