zondag 22 juni 2014

Zomers bloemstuk

Dit was alweer de laatste bloemschikles voor het verlof. 

Een reden om weer eens het bloggen te hervatten... Wat ben ik hier een tijd afwezig geweest.... Geen tijd, geen zin.. Eigenlijk allemaal uitvluchten... Maar nu begin ik jullie allemaal toch echt wel te missen... 

Dus vanaf nu ben ik terug!!!

En ik kan jullie met veel plezier dit mooie bloemstuk laten zien. 




Eigenlijk moesten we Erica's en Trics bloemen gebruiken. Maar die hadden ze niet in de winkel waar ik ging. Daarom kocht ik Ridderspoor en Zeeuws knoopje. Verder gebruikten we nog Rozen en Hortensia. Vier Aspedistrabladeren en wat Beregras die ik verving door biezen die zo maar in mijn tuin groeien. 
Het bloemstuk werd gemaakt op een rooster van takken die we vroeger al eens gebruikten.

De juf zei me dat Ridderspoor niet zo lang mooi blijft en vlug uitvalt. Maar het is nu zondagavond en ik maakte het stuk donderdag. Het Ridderspoor staat nog altijd even fris. Maar ik geef mijn bloempjes dan ook veel drinken...

Dit was de opdracht, maar ik vind het mijne even mooi.


10 opmerkingen:

  1. Ik vind de jouwe in blauw mooier. Maar dat is natuurlijk gewoon smaak.
    Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo een mooie bloemstukken in huis zijn best gezellig hoor ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jou blauw ook wel erg mooi hoor!!. En als ze wel gaan hangen oid dan doe je er toch gewoon iets anders bij in.. doe ik ook altijd.. Lekker van genieten van je mooie bloemstuk. Ik ga woensdag weer bloemschikken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt zeker eer van je werk, wat een prachtstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat die juf maar lekker kletsen, ik vind jouw bloemstuk mooier hoor ;-)
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig hoe je dit schrijft Anita... Het is een lieve juf hoor. Maar dit keer had ze echt ongelijk, want de blauwe bloemen staan nog frisser dan de rozen...

      Groetjes,
      Jeanine

      Verwijderen
  6. Heel mooi Jeanine, en ja de blauwe bloemen ogen frisser en levendiger !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Jeanine, ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw bloemstuk veel mooier vind, prachtig die kleuren en succes met bloggen, hopelijk gaat het ons weer lukken om regelmatig een blogje te schrijven, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom terug! En ja, ik vind het jouwe ook mooier :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine