zaterdag 25 januari 2014

Stampertje en mooie kaarten

Dit is mijn Stampertje.



Ik maakte het naar aanleiding van een groeps SOL op een facebookgroepje.



Daar noemt hij Happy Bunny. Het patroontje is verschenen op 6 januari en je mocht het haken op je eigen tempo. Ik dacht mij te herinneren dat het moest af zijn tegen april. 
Ik was er meteen aan begonnen, maar heb het tweemaal aan de kant gelegd om iets tussendoor te maken. Maar nu is hij dus af. En ik ben wel blij met het resultaat. 








En ik heb weer twee mooie kaarten gekregen voor in mijn verzameling
















De linkse kreeg ik van Arlette. Deze dame doet aan kaligrafie. Een hele tijd geleden heeft ze ook boekjes ingebonden. Nu wil ze die draad weer oppikken en vindt haar notities niet meer van de Koptische binding. Ik kreeg een mailtje of ik haar verder kon helpen.... En als bedankje kwam er in de loop van de voorbije week deze mooie kaart toe met hele mooie nieuwsjaarswensen. Ik ben er heel blij mee. Bedankt Arlette. Voor de kaart en de mooie woorden.











De rechtse kaart kreeg ik van Joke. Die liet mij zomaar weten dat ze een kaart voor mij wilde maken. Lief hé! Ik was dus heel benieuwd wat er zou komen, want ik had geen blog of site van Joke kunnen vinden. ik wist dus niet wat ze allemaal maakt. 
Er zat een heel lief briefje bij. Ze laat mij weten dat ze graag fröbelt met allerlei materialen en ook graag quilt. Het is een hele lieve en grappige kaart. Ook de achterkant is bewerkt. En er hangt met een wasknijper nog een mooi hartje van vilt aan.















Bedankt Joke. Jouw kaartje is er eentje waar ik helemaal blij van werd. Jouw retourpakje met het zelfgemaakte boekje gaat maandag op de post. 




Weer twee geslaagde ruiltjes! Mijn mooie handgemaakte kaartenverzameling blijft maar groeien, en dat vind ik zoooooo prettig. 
Bedankt aan iedereen die mij al hielp om ze groter te maken... Hopelijk komen er nog veel kaarten bij. Ik blijf die ruiltjes zo leuk en dankbaar vinden...

Voor iedereen een prettige zondagmorgen. De laatste zondag van januari alweer. 2014 is dus al niet meer zo nieuw... En naar het schijnt is de winter in aantocht... We zullen wel zien...

Groetjes,
Jeanine

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Stamper heb je gemaakt, ik vind de kleurtjes echt heel geslaagd :)
    Super dat je handgemaakte kaarten verzameld ! ik verzamel ze zelf niet ( verzamel al zoveel) maar als ik er een krijg met Kerst of zo, dan bewaar ik die altijd, want een zelfgemaakte kaart doe je natuurlijk nooit weg.
    Ik heb er een apart doosje voor waar ze ingaan, dus toch een kleine verzameling ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stamper heb je gemaakt. Leuk om zo de dingen te kunnen ruilen. Je hebt mooie kaarten gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje die stampertje!
    Mooie kaarten heb je weer gekregen leuk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar wordt een mens blij van hè, die plezante, mooie ruiltjes!!! Ik wens je een blije, hartverwarmende zondag lieve Jeannine!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik geloof dat ik een beetje verliefd ben...." hahaha "op jou stampertje wat een schatje ...hij is echt leuk geworden ..
    veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi! Wat een superschattige sneeuwpopjes heb je in je header staan ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw verzameling blijft zich maar gestaag uitbreiden he!
    Wat een lief konijn heb je gemaakt. Echt leuk.

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind stampertje de max! Groetjes, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een superlief konijn heb je gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje dat konijntje ! En je post verzameling groeit gestaag.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine