maandag 6 mei 2013

Mijn theekip en prachtige kaarten gekregen

Dit is mijn theekip.













Rond Pasen zag ik de kip overal opduiken. Hij stond toen ook in de Hobby Handig nr. 172.















Ik wou de kip eerst niet maken, omdat ik geen theeleut ben. Maar ik heb de kip nu gehaakt voor een vriendin. Ik kreeg van haar veel restjes wol. Ze ziet graag zelfgemaakte dingen. Haar man drinkt graag thee. Ze houden ook kippen waar ik dikwijls wat vers gelegde eitjes van krijg. Een ideaal bedankingsgeschenkje dus. De theekip staat hier al mooi ingepakt, klaar om te vertrekken naar haar nieuwe woonst.

En vandaag stak de postbode weer een envelop met prachtige kaarten in de bus.













Ik kreeg deze kaarten van Amarins. Haar blog is zeker een bezoekje waard. Ze maakt hele mooie kaarten. Haar borduursel is echt heel mooi en fijn. Amarins heeft nog een andere blog. Daar toont ze haar handwerkjes en kerstsokken voor het goede doel. Heel erg bedankt Amarins! Dat zijn weer twee hele mooie kaarten bij in mijn verzameling

Ik maakte voor Amarins een tashangerHier haar berichtje over de mooi geslaagde ruil!


17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kip en een heel toepasselijk cadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kip, daar zullen de ontvangers heel blij mee zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kip is echt prachtig en inderdaad, in dit geval het ideale cadeau!
    Mooie kaartjes van Amarins!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kip en heel lief als cadeau.
    Mooie kaarten kreeg je ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Jeanine, wat jij allemaal met haken kunt, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige thee kip,
    heb je echt zo mooi gemaakt!
    Jouw cadeau is gewoon super,
    zal gezellig staan in de keuken.
    Geniet van de zonnige dagen,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je thee kip ziet er hartstikke leuk uit. En de kaartjes die kreeg zijn ook mooi.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een toffe kip en ik weet zeker dat jouw vriendin dit mooie presentje erg zal appreciëren :)
    Mooie kaarten heb je daar weer gekregen !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kip heb je gemaakt! Ik heb hem ook zweimelend bekeken in het tijdschrift, maar het leek mij toch best wel een werkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een echt schattige kip, en wat een leuke ruil! Mooie kaarten alweer voor je verzameling,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo'n theekip en zeker leuk als bedankje!
    Mooie kaarten heb je van Amarins gekregen. Zo supernetjes afgewerkt! Mooie aanwinst voor je verzameling.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kip heb je gehaakt en leuke kaarten heb je mogen ontvangen!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Graag gedaan hoor! Altijd leuk zo'n ruil te maken. Je theekip is zo gaaf, prachtig gemaakt. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is pas gezellig theedrinken zo :-) Mooie kaarten heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als theedrinker vind ik die theekip erg GAAF!!.
    http://crea-met-wol-en-stof.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mag ik een brutale vraag stellen. Ik heb zojuist bij Hobbyhandig gekeken, Daar is het nr 172 van de theekip niet meer bij te bestellen. Zou jij het patroon met mij willen delen?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine