donderdag 12 juli 2012

UItslag Give Away

Hier dan de uitslag van mijn eerste Give Away.


Ik tel 46 deelnemers, en hier zijn ze allemaal.



En de winnaars zijn:



HS 19 juni 2012 19:22
Leuk!! Ik ben zeker van de partij om mee te dingen aan je Give-Away! Ik ben volger nr 49 én zal zeker een linkje plaatsen!

Proficiat H S. Jij wint mijn eerste give away. Ik hoop dat je er blij mee bent.

Ik volg jou ook nog niet zo lang, maar ik ben gek van jouw stempeltjes. Binnenkort waag ik mij er ook eens aan. Ik heb reeds al het materiaal in huis, nu nog wat zelfvertrouwen...


De troostprijs is voor:


Riane 23 juni 2012 13:23
Gefeliciteerd met je 50 volgers en ook ik doe graag mee met de give away.

Proficiat Riane. Jij volgt mij al een hele poos. Bedankt voor al jouw reacties. Jij maakt prachtige dingen van vilt. Ik kwam deze week jouw muisjes nog bewonderen. Laat mij eens weten of je iets kan doen met wat velletjes handgeschept papier. Zo niet vervang ik deze door een paar kaarten gemaakt van dit papier. 

En toen gebeurde er iets raars... Ik trok zomaar voor de fun nog een derde naam... En wie was dit???


Betsy 22 juni 2012 19:20
Hallo Jeanine,


Gefeliciteerd met (nu al 63!) volgers!. Ik doe graag mee met je giveaway. Ik vind dat toch zo leuk, zo'n zelfgemaakt boekje. Dus: met een troostprijs ben ik ook al heel blij :)


Ga vooral door met al je leuke blogjes en creacties. Het is altijd leuk om even bij je te kijken.


Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn


Waarom deed ik dit? Ik weet het niet, het gebeurde spontaan. 


Lieve Betsy,  
Na mijn dochter en mijzelf was jij mijn eerste volger!
Jij schrijft niet enkel bij mij, maar ook op veel andere blogs altijd zulke lieve en aanmoedigende commentaren. Ik begon mijn blog met een klein hartje. Maar door jou geloofde ik erin en heb ik doorgezet. En wat is dat bloggen fijn!!!

Dus maak ik jou zoals je scheef heel blij, met een zelfgemaakt boekje van mijn handgeschept papier. Het lot heeft dit beslist. Het was een ingeving van het moment, dus het moest zo zijn! Het is met liefde gegeven, en ik weet dat je dit zal koesteren.

Bedankt aan alle deelnemers, aan alle volgers, aan alle bezoekers!
Bedankt dat jullie mijn blogje de moeite vinden!
Bedankt en tot blog's bij mij of bij jullie!

HS, Riane, Betsy, nogmaals van harte gefeliciteerd. Mail mij spoedig jullie gegevens door, zodat ik de geschenkjes op de post kan doen. En veel plezier ermee!

Groetjes,
Jeanine

jeanineshobby@gmail.com      

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames! En jij ook Jeanine, met je inmiddels 86(!) volgers! Dat worden er nog veel meer, wacht maar af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Jeanine, zie ik daar ineens mijn naam staan! Dank je wel voor je lieve woorden. Ik word er helemaal verlegen en ontroerd van...
    Ik vind het geweldig dat je bloggen zo leuk vindt, want je maakt gewoon heel mooie dingen en schrijft ook heel gezellig. Blijf zo doorgaan en op naar de 100 volgers!
    Ik stuur je mijn adresgegevens via de mail.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Winnaars gefeliciteerd, en Jeanine veel plezier met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd prijswinnaars! En ook jij Jeanine met je vele volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Super! ik ben de gelukkige winnaar van jou Give Away.. wat ontzettend leuk om te lezen zeg! Mijn adres krijg je zeker.O en dat stempelen van mij..ik doe het nog maar net..heb er misschien nog maar 4 gemaakt. Idd gewoon eens een leuk plaatje proberen..heb je zo de smaak te pakken!!
    Mijn dag begint goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames en Jeanine gefeliciteerd met je (nu 86) volgers! Ik ga nu even lezen bij HS hoe dat met dat stempelen zit, want ik ben een beetje nieuwsgierig ;-)

    groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk gedaan ik wil de winnaars dan ook hartelijk feliciteren met hun gave give away's
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief dat je nog iets extra's weggeeft, heeft zeker zo moeten zijn dan! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dames proficiat met jullie leuke kadootjes. Jeanine bedankt voor de leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat aan alle winnaars, jullie jrijgen allen een mooi geschenk!! Veel groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een dikke proficiat aan de gelukkigen.Je volgertjes zijn echt een succes Jeanine, lieve groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte, alle winnaars. Jouw vorige postje is ook erg boeiend. En ook erg mooi. Een fijn weekend gewenst. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aan de winnaars een dikke proficiat en geniet van hetgeen je hebt gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou zo'n leuke troostprijs is zeker welkom.
    Dank je dank je wel.
    Groetjes Rianne.

    P.s Ik stuur je mijn adres.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine