dinsdag 3 april 2012

Nieuwe boekjes

Had dit boekje "Taartjes haken" besteld, en vandaag is het met de post toegekomen.

Een mooi boekje. Er staan zeer leuke patroontjes in. Spijtig dat ze bijna allemaal met een zeer fijn haaknaaldje zijn gemaakt: (2 of 1,5).

Hopelijk lukt het met mijn gewoon Catania katoen, want ik ben niet van plan om al die kleurtjes nog eens in de fijne versie bij te kopen.

Misscchien worden het taarten ipv taartjes? Hopelijk valt het mee, want eigenlijk maak ik van de meeste figuurtjes tas- of sleutelhangers.

Eigenlijk zou ik direct willen beginnen aan al die taartjes, maar er liggen hier nog een paar halfafgewerkte dingetjes te wachten...






Vorige week kocht ik ook al het boekje "Heerlijke hapjes haken".
Daar staan ook nog veel leuke dingen in. De pizza's, de gebakken eitjes, het ijsje en de schijfjes appel, die ga ik eerst doen...

1 opmerking:

  1. Dat lijken mij erg leuke boekjes met leuke dingen om te haken. Zelf kom ik er niet meer aan toe om te haken, misschien in de vakantie dat ik dan zo iets ga doen.
    Ben benieuwd naar je eerste taartje.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine